Glitter Text
Make your own Glitter Graphics


Get your own Digital Clock

tisdag 13 oktober 2009

Tiden räcker ff inte till

Har gått och blivit sjuk ... och det har jag verkligen inte tid med!!
Måste få ordning på tiden och livet o allt!

Har nyss varit på fjärde begravningen för i år.... tur att man hunnit med ett bröllop också annars hade jag deppat ihop totalt.

Gud vad det är deprimerande med begravningar. Trodde inte jag skulle gråta men blev berörd som vanligt. Tänkte på min mormor och morfar också och undrar vem det blir härnäst. Mormor har börjat med blodtrycksmedicin och det funkar tydligen inte så bra. Jag är så arg på läkaren m.fl som tyckte mormor skulle äta sån medicin. Hon hade inte ens högt blodtryck, hon trodde det själv och blir väldigt lätt orolig vilket gör att det tillfälligt ökar men det värde var ff inte över gränsvärdet men iaf fick hon medicin och en hög dos. Vilket ledde till andra besvär. Nu har de sänkt dosen men samma problem kvarstår :(
Blir så trött på dessa läkare! Jag vill ha min mormor i livet länge till!! Vet inte hur jag ska klara av den dagen hon inte finns längre. Hon är som en mor för mig.... Det är alldeles för smärtsamt att tänka på eller skriva om .........

Har en glad nyhet också: Min älskling har tagit mc-kort!!! Så GLAD för hans skull! Men i övrigt har jag svårt att se något ljust just nu. Skulle behöva semester med min familj och få ihop tiden samt lite mer cash så man kan göra nåt kul även med vänner. Har blivit alldeles för lite av allt sånt! Men hoppas att det ska vända snart..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar