Glitter Text
Make your own Glitter Graphics


Get your own Digital Clock

onsdag 30 september 2009

Tiden räcker inte till.....

som rubriken säger, tiden räcker inte till. Jag hinner inte med ens hälften av allt jag vill.

Hade lite stressigt förra veckan med jobb och hinna städa och fixa inför Tindras 3-årskalas som var i lördags :) Det gick riktigt bra faktiskt, över förväntan. Tårtan var jättefin och god! Och mycket paket blev det också så Tindra var nöjd och glad och tvärdäckade på kvällen .....

Har inte hunnit med någe mer mc åkning, som sagt tiden har inte räckt till den senaste månaden. Men hoppas på att hinna lite till innan vintern tar vid. Och jag hoppas framförallt att P hinner klara en uppkörning!!

Förra helgen så var det bröllop också. P:s lillebror gifte sig. Det var jättevackert !!! Och nu i helgen flyttade de till sitt nya hus :)

På jobbet har allt rullat på bra som bara den, har fått in mycket nya uppdrag så hoppas allt flyter på och vi slipper stressa jag o min kollega Johan...... Det återstår att se!

Farmor och farfar kunde inte komma på Tindras kalas. De har det tydligen lite struligt nu. Hoppas bara de inte ska skilja sig eller nåt :(

Nej hösten måste jag nog ägna mer åt djuren, familjen, vännerna och ev. motorcykeln !!
Och inte något stress på jobbet!! för nu tror jag att alla bröllop, kalas och allt är över. Bara julafton som återstår.... Det känns skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar